lördag 7 oktober 2017

Oktober 2017

Kommer ni ihåg?










Föreningen i Karlshamnshus 11
vill att vi skall vara med på den Privata och
Amerikanska Sajten Facebook

Varför inte en svensk Sajt?

Eller Google som alla söker på, visserligen den
också Amerikansk.

På Facebook finns ingen yttrandefrihet.
Det visste ni inte.
Facebook har sin lagar och regler.

Jag har en sida som heter Karlshamnshus Elva
Dit kommer inte en massa konstiga grejer.

Det USA Privata bolaget Facebook, 
har inte jag.

Och jag vill inte ha det.

På Facebook sänder många (ca tusen vänner) till mig.
Men jag får inte svara dem,
för att Facebook nekar mig att svara mina vänner.
Därför har jag ingen lust att vara med på det ruttna Facebook.

Jag är i stället med på YouTube.
På Google

https://plus.google.com/+ThoreHult




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar